Jobb...

Hej på er!

Precis som igår har jag idag varit på jobbet och där kommer jag även befinna mig imorgon! Som tur är har jag sällskap av några fina vänner vilket gör att tiden går lite fortare! 

Igår invigde jag mina fodrade löpartights för första gången och de var hur sköna som helst! Nästan att de var aningen för varma efter ett tag, men det är bara bra då det kommer bli allt kyligare där ute! 

Nu ska jag äta ett rejält mellanmål för att sedan åka iväg till Friskis för cirkel X! Det var ett pass vi testade på då det var en "prova på dag" och det var väl värt att göra igen! 

Hoppas ni har haft en bra dag och gårdag! Puss och kram <3



Två bilder från en hundpromenad, den ena från igår och den andra idag! Jag och Charlie var ensamma hemma igår eftermiddag till idag förmiddag, mysigt har vi haft det! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0