Hej på dig Simone...

Det dånar utanför fönstret, löven virvlar i luften och träden viker sig mot den hårda vinden! Simone är här och naturen visar verkligen upp sina enorma krafter för tillfället! Jag hade tänkt ta mig till gymmet för det skivstångsintervallpass som jag brukar köra på måndagar, men rätt snabbt avblåste jag de planerna! Jag var ju på ett sådant pass igår, men faktum är att jag var sneppet sugnare på kvällens pass då jag verkligen tycker om upplägget ledaren till det passet har. Men ikväll ska man helt klart hålla sig inomhus så det får vänta till nästa vecka! Att sitta inne med myskläder, tända ljus och lyssna på stormen är ju trots allt rätt mysigt! En extra vilodag mår man dessutom bara bra av!
 
Var nu försiktiga ikväll! Håll er inomhus om ni kan! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0