På väg hem...

Hej allihopa! 

Rätt trött sitter jag nu på bussen på väg hem! Igår eftermiddag åkte jag till Felicia och har spenderat lite värdefull tid med henne! Vi började med att ta en fika i Lund igår innan vi åkte hem till henne, lagade mat och myste i soffan framför en film under kvällen. Efter mycket prat kom vi i säng och idag vid åtta gick vi upp och körde ett spinningpass på gymmet där hon bor innan vi for iväg till emporia. Där har vi spenderat resten av dagen och måste säga att jag föredrar Väla. Dels har jag svårt att hitta på det stora köpcentret och sedan får man gå hit och dit för att ta sig till de olika våningarna. Men trevligt var det i alla fall och jag hade himla bra sällskap! 

En hel del biologi hann jag med på tåget igår och idag från Hyllie till Ängelholm, men annars har jag inte haft tankarna på skola över huvudtaget de närmaste dygnet. Något som har varit väldigt skönt! 

Nu ska det bli skönt att komma hem och speciellt till toaletten då jag är fruktansvärt kissig! Min syster som är ensam där hemma fick uppdraget att laga mat och det ska bli mycket spännande att se vad hon har lagat! När hon senast själv stod vid spisen sökte upp på internet hur man kokar potatis haha, men hon har än så länge bara ringt mig en gång för råd! ;) 

Ha en bra lördagkväll allesammans! 
Puss och kram <3


Så fin bakgrund Felicia har på sin telefon! Det gjorde verkligen min morgon då jag vaknade upp och fått ett sms där hon visade vilken ny bakgrund hon hade på mobilen! Så fin vän jag har!! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0