Min onsdag i stora drag...

Hej mina vänner!

Idag visade termometern inte många grader och frosten har lagt sig som ett glittrande hölje över marken! Idag väntar en lång dag och jag vet att jag har skrivit det förut, men idag är den verkligen lång! Inte förrän tjugo i tio kommer jag klampa in genom ytterdörren där hemma och känner jag mig själv rätt kommer jag gå nästan raka vägen upp till min säng då! 

Dagen börjar med onsdagens lektioner och vid två åker jag och mina UF kollegor in till Hbg för ett möte. När vi är klara där ska vi ströva runt i staden, sätta oss på någon restaurang och äta innan vi ska möta upp resten av klassen på Stadsteatern.

Yes där var min onsdag i stora drag! Hoppas att ni får en bra dag! 
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0