Ett litet glädjehopp...

Jag svär på mitt liv och på allt jag har att idag känner sig Sanna frisk och inte svag! 

Ja igår kände jag mig som sagt mycket bättre och idag känner jag mig så gott som helt frisk! Perfekt en underbar fredag som den här! Jag la mig vid halv tio och har sovit som en stock hela natten. Väldigt skönt! 

Efter skolan ska jag till Friskis för första gången på en vecka och jag riktigt längtar! När jag plockade fram träningsväskan imorse kunde jag inte låta bli att göra ett litet glädjehopp och så ska det väl vara? Man ska träna för att det är kul, inte för att man måste! Det har faktiskt varit rätt skönt med lite vila, men under de senast dagarna har det börjat krypa i kroppen på mig. 

Sedan ikväll blir det bio tillsammans med syster min och tre av hennes lite knasiga och rätt roliga, men framförallt snälla klasskompisar!

Ha en bra fredag allihopa!
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0