En blodig kväll...

Godmorgon! 

Idag är det lördag och alldeles för snart är detta lovet slut! 

Igår var det som sagt jobb som gällde och efter det kom tre fina brudar hem till mig för lite god mat och förberedelser inför fest! Det är ju halloween så självklart var det halloweenfest och vi gjorde oss läskiga! 







Där fick ni se några bilder från den rätt blodiga kvällen! Vi träffade på allt möjligt, t.ex. vampyrer, pirater, läskiga clowner, slakt grisen, blodiga döda människor och många fler! Själv var jag ett lik skjuten i pannan! 

Nu ska jag klä på mig, ta med mig hunden på en promenad och sedan göra något jag inte har gjort på väldigt länge! 

Ha en fin lördag allihopa! Puss och kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0