Äntligen är de tillbaka...

Hej på er, allt bra?

Jag är glad för äntligen kan jag ha min sköna tiger of Sweden jeans igen! Köpte ett par i september månad som det blev ett litet hål i efter endast några några användningar och har sedan dess inte velat använda dem på grund av risken att hålet skulle bli större! Igår när jag var på väla tog jag med dem och fick ett par helt nya! Inte helt fel det inte! Men har man köpt ett par jeans för rätt mycket pengar vill man att de ska hålla! 

Mötet med välad marknadsföringschef gick för övrigt bra och nu har vi mycket som ska göras! Nu måste jag ta fram historiaboken för lite plugg! Man hinner läsa en hel del i bussen till och från skolan faktiskt! 

Ha det så bra, var rädda om er!
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0