Ännu en helg ligger bakom oss...

I helgen har jag sett en riktigt bra film på bio! Ätit massa godis. Snörat på
mig läparskorna inte bara en gång utan två gånger. Sprungit under en fantastiskt vackert stjärnklar himmel. Sett de absolut sista avsnitten av gossip girl och det är alltid lika sorgligt att se klart en serie! Jag har ätit årets första lussebulle och den var gudagod med vanilj/vitchoklad kräm i mitten. Jag har som nästan varje söndag befunnit mig på jobbet. Jag har suttit bakom ratten och självklart har suttit med skolarbeten upp över öronen. Det märks att vi går mot slutet av terminen om man säger så! 

Idag är det måndag och min näsa blev kall som en isbit när jag väntade på bussen! Vintern är snart här och det är på tiden att jag gör en julspellista på spotify!

Ha en fin dag! Puss och kram <3












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0