Älskar fredagar...

Idag har jag traskat rundor och känt mig lite extra fin i min lilla kjol och jag har skrivit ett historiaprov vilket faktiskt kändes riktigt bra! Himlen har varit blå och solen har tittat fram vilket alltid får mig på lite bättre humör! Jag har varit i gymmet och låtit mina triceps jobba på och svettats under ett IW intervallpass! Ja herregud vad jag svettas! Så mycket som jag svettas nu vid träning har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv! Blir nästan lite äcklad av mig själv när jag inser att min tröja är helt blöt på ryggen och håret är så blött så att jag skulle ha kunnat tagit en dusch! Nej nog prata om svett eller vad säger ni? Nu ser jag fram emot en härlig kebabrulle med vitlökssås och att slänga mig i soffan där hemma! Det är fredag och jag älskar fredagar! 

Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss och kram! <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0