Vacker fågelsång

 
Hej där!
 
Sitter just nu i sängen och lyssnar på fåglarna som sjunger utanför mitt fönster. Det blev ingen skola för mig idag då det är friluftsdag och en hel dag ute i skogen med en vandring på en mil kändes inte som det optimala för mig. Men ska jag vara ärlig så klagar jag inte! ;) Istället tänkte jag ta tillfället i akt att gå på en föreläsning på skolan om hjärnan och neurogenes som börjar klockan tolv och innan det tänker jag möta upp en vän och käka lunch i stan. I eftermiddag är det äntligen dags för BUP och senare ikväll ska jag stå och heja på min lillasyster som ska springa Kalvinknatet! Ha en fin dag allesammans! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0