27 mars 2013

 
 
Godkväll bloggen!
 
Nu är jag sådär lagom trött efter en lång och händelserik dag! Det var väldigt fint på Den blå planeten med b.la. hajar, krokodiler, bläckfiskar och fiskar i alla de olika storlekar och färger! Tyvärr så var där väldigt mycket folk vilket försvagade hela upplevelsen en del. Min mamma tyckte att hon hade varit smart som hade beställt inträdesbiljetter via nätet vilket betydde att vi skulle få slippa stå länge i kö för att fixa med det på plats. Det visade sig dock att alla andra hade tänkt i samma banor så vi stod hela 70 minuter och väntade utanför innan vi äntligen kom in. Men som sagt så var där väldigt fint och jag tycker verkligen att det är värt ett besök, men kanske inte bara några dagar efter premiäröppningen och under ett lov!
 
Efter vår lilla utflykt till grannlandet så hann jag träffa en av mina underbara vänner ett tag. Så himla skönt att bara umgås och prata om allt och ingenting! :)
 
Nu ska jag mysa ner mig under täcket och se på någon bra film eller kanske någon serie.
 
Puss&Kram =)
 
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0