Imorgon åker vi!!!!

 
Hej där! Jag tar en liten paus i packandet och kikar in här en snabbis. Jag kommer förmodligen ta med mig alldeles för mycket kläder, men jag kan inte välja bort något! Jag satt precis och skulle rensa bort litegrann, men det hela resulterade i att jag hittade en annan tröja som jag också ville ha med så nu ligger det med andra ord ytterligare en tröja i väskan haha!
 
Jag kan inte riktigt smälta att vi faktiskt åker imorgon, men det ska bli så jäkla härligt!!!!! Jag tror, nej jag vet att jag och Felicia kommer ha det hur roligt som helst tillsammans! Redan efter lunch ska jag åka hem till henne och sova där tills imorgon då hon bor en sisodär 10min från flygplatsen!
 
Igår träffade jag som sagt fina Filippa och vi hade det super duper! tillsammans. Vi lagade thaimat till hela hennes familj och tog oss in till stan där vi hyrde filmer som vi senare på kvällen tittade på. Filmerna var inga höjdare direkt, men bara att få ligga där i soffan bredvid min vän, med choklad och nötter att mumsa på gjorde kvällen till en riktigt bra sådan i alla fall!
 
Nu får ni ha en fortsatt bra dag så ska jag fortsätta med mitt packande! Puss och kram <3
 
Vi var riktiga mästerkockar i köket måste jag säga!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0