Minnesburk 2013

 
 
 
Hej, glad fredag på er! =)
 
Igår började jag på ett litet mini-projekt, nämligen att göra mig min egen Minnesburk för år 2013! Jag har aldrig haft en minnesburk innan, men har läst om dem på lite olika ställen och tyckte att det verkade vara en riktigt rolig grej! För er som inte vet vad det går ut på så ska man under årets gång skriva ner saker man är med om på små lappar som man sedan lägger i burken. När året sedan är slut är förhoppningsvis burken full med galna, roliga, och fina minnen som man kan sitta och läsa! Jag tänker inte bara skriva ner "stora saker" som händer i mitt liv. Även alla små framsteg jag genom året tar och fina myskvällar med tjejerna kommer definitivt att hamna i burken! Dessutom ska alla de där pinsamma tillfällena hamna där! Tänk vad roligt att kunna sitta och skratta åt dem om ett år! ;)
Ett år är en lång tid då mycket kan hända. Vi utvecklas alla mycket på ett helt år! Vem vet, om ett år kanske jag sitter här som en helt annan person och skriver. Det kommer att vara hur kul som helst att i så fall kunna läsa och följa den utvecklingen!
Nej nu är jag riktigt taggad på att fylla min burk och med lite mer än elva månader på mig ska jag nog se till att få det gjort! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0