20 januari 2013

 
Hej på er!
 
Idag gick jag upp långt innan solen trots att det är söndag då det stod jobb på schemat, jag har suttit och försökt få lite skolarbete ur vägen, sugit till mig lite D-vitamin i solen som har värmt så skönt idag och målat mina korta naglar som nu glittrar väldigt fint i guld.
 
Jag är en av dem som inte kan få långa naglar vilket är lite trist. Jag har slutat med att bita på dem, men de är väldigt tunna och hinner bara växa tills en viss längd innan de bryts av. Jaja, med lite nagellack på blir de ganska så fina ändå!
 
 
Nu ska jag ta till vara på de sista timmarna av helgen och gosa in mig i en filt framför tv:n och titta på en film! Har hört att den kan vara lite läskig så vi får se om det blir några mardrömmar i natt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0