Nu är det (nästan) jullov!!

Godmorgon! 

Äntligen var den här, avslutningsdagen, och jag tror att den kommer bli hur bra som helst! För tillfället är jag på väg till skolan för julavslutning och därefter ska jag och klassen gå hem till vår mentor där vi ska ha mysigt tillsammans! Julklappsleken ska lekas och hur roligt är inte det? Sedan ska jag träffa fyra fina tjejer i stan ett tag då vi bland annat ska lotta ut julklappar. 

Precis som förra året är vi ett gäng som har köpt en present för 200kr var. Vi lottar sedan ut dessa så att var och en får en varsin present. Något liknande har jag även gjort med några tjejer i klassen men innan vi köpte julklapparna skrev vi upp allas namn på lappar och drog en lapp. Den person jag fick på min lapp har jag köpt en julklapp till men ingen vet vem jag har köpt till och jag vet inte heller vem som har handlat till mig. Jag undrar vem som har varit min secret Santa!! 

Därefter ska jag traska till mormor och morfar för spendera lite kvalitéts tid hos dem innan jag ska köra IWintervall i eftermiddag. Sedan ska jag också försöka köpa de sista julklapparna och när jag kommer hem ikväll ska julgranen dekoreras med glitter och kulor! 

Jo jag har en hel del som ska göras idag och jag kommer förmodligen njuta av varje minut! Rätt trött kommer jag nog vara ikväll dock då jag vaknade vid fyra i natt och var pigg!? Vad hände där liksom? Så från fyra har jag sovit lite från och till, men just nu känner jag mig pigg i alla fall! 

Ha en fin dag allihopa! 
Puss och kram<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0