Något jag aldrig tröttnar på...

Hejsvejs! 

Just nu sitter jag på tåget från Helsingborg till Ängelholm efter att ha spenderat lite tid med min bästa vän! Felicia och jag har alltid så mycket att prata om och jag tröttnar aldrig på hennes sällskap! Så efter att ha ätit lunch, tittat i affärer, pratat en massa, följt efter Erik Saade (Felicia va tvungen att få sig en ordentlig titt) och bytat julklappar är jag nu på väg till Ängelholm där jag ska möta upp mamma och Linnéa. Vi ska ha en mysig eftrrmiddag/kväll tillsammans och bio står på agendan! Hobbit två ska vi se och jag har hört att den ska vara mycket bra! 

Ha en fin kväll allihopa!
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0