Hälsning från Norrland...

Hej allihopa! Hoppas ni mår bra! 

Vi mår prima här uppe i Norrland! Vi blir riktigt bortskämda och blev bjudna på vår andra trerätters middag nu ikväll! Älgkött både i varmrätt och förrätt och det är så gott! 

Igår åkte vi som sagt skidor och för att vara första gången tyckte jag att det gick helt okej! Skidorna ville inte som mig alla gånger, men roligt var det i alla fall! Det där med att stanna fick jag inte riktigt kläm på, men jag åkte på nerför backen och hoppades på det bästa! Bara en gång for jag ut i skogen och det var bara lite buskar som tog skada vilket var tur! Det kändes väl sisodär när småbarn, hälften så stora som jag själv, åkte väldigt mycket bättre, men man kan inte vara bra på allt! Nu har jag i alla fall åkt skidor och är därför stolt över mig själv! Det var inte riktigt min grej men so what liksom! 

Idag blev det ingen skidbacke utan shopping i Sundsvall, staden där jag bodde som liten! Jag köpte inte så mycket, lite småpresenter, födelsedagspresenter till min mormor och produkter från body shop blev det. Mitt hår är nämligen rätt platt och tråkigt så har nu köpt schampo och balsam som ska ge det mer liv och volym (förhoppningsvis). Dessutom köpte jag en body butter i mango som luktar ljuvligt! 

Imorgon åker vi hem igen efter några härliga dagar här uppe och lite tråkigt känns det faktiskt! Men på måndag ska jag få träffa min lillasyster som förmodligen har massa att berätta från hennes äventyr i New York! Mamma pratade med henne idag och frågade om hon haft det bra eller något i den stilen. Hon hade svarat att hon skulle flytta dit och jag tolkar det som att hon haft väldigt bra haha! 

Ha det nu jättebra!
Puss och kram <3


Vi får hoppas att dessa kan göra underverk med mitt hår! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0