Dagens träning... check!

Sådär, då var dagens träning avklarad! Så skönt att sticka till gymmet på morgonen och göra sig sådär oerhört svettig! Idag blev det några minuters träning av min lilla mage innan ett jobbigt men roligt spinningpass och efter det blev det en halvtimmes bröst. 

Nu sitter jag på bussen och känner mig lite obekväm då jag glömde bh:n hemma! Hemma springer jag mer än gärna utan, men ute bland folk vill jag helst ha den på! Men det finns inte mycket att göra åt saken om den ligger kvarglömd på sängen! 

Ikväll ska vi duka upp ett mindre julbord där hemma då Henrik (mammas ex), hans mamma och hennes särbo kommer på besök. Imorgon far nämligen de och även Matilda iväg till New York! Jag kommer sakna min lillasyster över jul, men jag tror att hon kommer ha det bra där borta på andra sidan Atlanten. 

Ha nu en fin lördag allihopa! 
Puss och kram <3


Usch så tråkigt väder vi har! Var är snön?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0