Nöjdare och fattigare....

Hej kära ni!
 
Det är en mycket nöjd men rätt mycket fattigare Sanna som sitter här och skriver just nu. Efter jobbet idag stod det nämligen en tripp till Väla med familjen på schemat och jag hittade två saker som jag har varit på jakt efter väääldigt länge!
 
 
Den första saken jag la vantarna på var ett par militärgröna byxor, ni vet sådana med fickor längs med benen! Jag hittade dem inne på affären Solo och det var kärlek vid första ögonkastet! Jag skyndade mig in i omklädningsrummet och de var hur sköna som helst och satt riktigt bra enligt mina ögon! 
 
Den sista saken som jag har letat efter hur länge som helst som idag fick följa med mig hem var en skinnjacka! Senast igår gick jag in på Nelly.com och suktade efter de fina Kenza jackorna som finns där och idag när de plötsligt fanns där mitt framför ögonen på mig kunde jag inte låta bli! När jag gick ut från affären hade jag den där underbara sprudlande känslan i kroppen som man kan få när man känner sig riktigt nöjd och glad över ett köp. Den jackan var lätt värd pengarna och förhoppningsvis kommer jag kunna använda den länge!
 
 
 
 
Vi gick inte bara runt i affärer utan satte oss också och tog en mysig fika på ett fik vi alltid fikade på när vi var små. Självklart tog jag en av deras gigantiska och himmelskt goda vaniljbullar vilket jag alltid tog som liten!
 
 
Den där skolväskan som jag verkligen skulle behöva hittade jag inte idag. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att hitta med det är det! Om de är snygga är de inte tillräckligt stora och är de tillräckligt stora är de fula eller kostar på tok för mycket. Jag tänker inte lägga en hel förmögenhet på en väska när risken att den går sönder är väldigt stor med all den tyngd den måste klara av på grund av alla skolböcker som ska kånkas fram och tillbaka till skolan! Om jag någonsin ska designa något ska det lätt vara skolväskor! De ska vara snygga, hållbara, ha perfekt storlek och ett bra pris!
 
Nu ska jag passa på att njuta av detta sommarlovet in i det sista! Kanske tar jag senare en löptur och jag kommer säkerligen någon gång under kvällen ligga i sängen min och kolla Gossip Girl!
 
Ha det så bra allihopa! Puss och kram <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0