Hon har gjort det igen....

Ja mina kära vänner, nu har jag gjort det igen! Vad har nu Sanna gjort igen kanske ni undrar? Jo ännu en gång har jag stått där i köket och lyckats göra en middag som fick mina smaklökar att dansa samba!!! Jag njöt av varje tugga och blev helt förfärad när det var slut!!! Ja tro mig när jag säger att det är något som jag kommer göra många många gånger framöver! Dessutom var det så pass enkelt att ingen kan misslyckas med att göra det, hur bra är inte det? Att det sedan gick rätt fort ger det ännu ett plus i kanten! Sammanfattat gick det fort, det var enkelt och så var det förbaskat gott, mer kan man helt enkelt inte önska sig eller hur! Nu är ni väl bra nyfikna på vad det var jag har ätit kan jag tänka mig! Men det får ni inte reda på förrän imorgon haha! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge förstår ni!
 
Innan tog jag en härlig joggingtur och tro det eller ej men jag klarade mig från regn, halleluja! Ikväll blir det nog en myskväll med min syster om jag lyckas övertala henne till det, men om jag ska vara ärlig tror jag inte att det kommer bli allt för svårt!
 
Ta hand om er! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0