Styrka, motivation och en tussilago!

Hej bloggen!
 
Idag har varit ytterligare en dag då jag har svävat uppe bland molnen! Jag har kunnat njuta av en massa god mat, jag har fått syn på årets första tussilago, vunnit över min syster på Skipbo och förberett mitt muntliga nationella i svenskan som ska göras nu till veckan. Jag har även under dagen fått en himla massa fina kommentarer och de värmer verkligen ska ni veta! De har gett mig mer styrka och motivation vilket är precis vad jag behöver! Tack så jättemycket! :)
 
Nu ska jag och min syster ta bussen för att träffa ett härligt gäng och spela kubb och ha det trevligt! Kan faktiskt inte tänka mig en bättre lördagkväll för tillfället!
 
Ha det fint! Var rädda om er! =)
 
Vårkänslor!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0