Risk för dålig uppdatering framöver...

 
 
Hej på er!
 
Sitter här och har fått låna min systers MacBook då min egen har åkt iväg på lagning.(Den råkade få en liten buckla då klumpiga jag snubblade i trappan) Åh.. jag saknar den redan något ofantligt! Det är lite skrämmande hur beroende man kan bli av saker och ting. Innan jag fick min MacBook via skolan hade jag aldrig haft en egen dator och då klarade jag mig alldeles utmärkt, men nu har jag på sätt och viss anpassat min vardag efter att ha en dator och att vara utan den känns fruktansvärt. Förhoppningsvis får jag tillbaka den på fredag, hoppas hoppas hoppas! Jag fick låna en laptop av skolan, men det funkade såklart inte att koppla upp den till internetet här hemma. Nej nu ska jag inte sitta här och klaga, det finns fördelar med att inte ha någon dator också. Jag kommer kanske få mer skolarbete gjort då datorn inte distraherar och jag kommer förmodligen inte behöva stressa till bussen. Jag har ju nämligen denna dåliga vana att sätta mig framför datorn på morgonen och håller då inte riktigt koll på tiden! Uppdateringen kommer antagligen inte vara på topp här på bloggen dock vilket ni kanske förstår, men ska försöka flirta till mig syrrans dator! 
 
Idag var jag som sagt hos min sjukgymnast. Hon är med i det team som jobbar med mig mot anorexin. Vi gör en massa olika saker, idag fick jag t.ex. testa på olika balans- och avslappningsövningar. Hon hjälper mig att få en bättre kroppskännedom, alltså att lära känna min kropp, vilket kommer att vara till nytta för mig nu och i framtiden! 
 
Nu vill min syster ha tillbaka sin dator och det gäller att göra henne till lags om jag ska låna den igen!
Ha det så jättebra och ta hand om er!
Puss och Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0