25 april 2013

06.10 ringde klockan denna morgon och då kände jag mig riktigt utvilad och på hugget! Jag hoppade ur sängen, drog upp rullgardinen och möttes av en strålande sol som var på väg upp över horisonten. Dagen kunde definitivt börjat sämre! Två timmar senare satt jag bänkad framför datorn, precis som alla andra första årets gymnasielever i vårt avlånga land, och skulle börja på sista delen av de nationella i svenska. Ja efter en timme hade jag inte åstadkommit särskilt mycket, ärligt talat så hade jag väl bara skrivit några enstaka meningar. Men i god tid lämnade jag ändå nöjd och belåten in min uppsatts, svenska nationella... check!
 
Dagen rullade på i samma goda anda. Sista lektionen blev inställd och jag kunde ta bussen hem en timme tidigare än vanligt! Jag har under eftermiddagen/kvällen bland annat varit i stallet med lillasystern min, känt doften av sommarregn och faktiskt insett att jag så smått börjar trivas med att vara den där Sanna! 
 
Äntligen ska jag lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt av Vampire Diaries, något jag har sett fram emot hela kvällen!
 
Puss&Kram <3
 
 
Min syster söta "sköteponny"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0