Välkommen!

 
Hej och välkommen till min nya blogg!  Mitt namn är Sanna Cecilia Nyberg, en glad och aktiv tjej på 16år som bor en bit utanför staden Ängelholm i skåne.
Detta med att skriva en blogg är något helt nytt för mig! Jag har länge läst bloggar av olika slag och kände att nu är det min tur!
Andledningen till att jag startar denna blogg  är inte för bli "känd" eller få många läsare. Nej tanken är att jag ska ha någonstans att skriva av mig, få dela med mig av min vardag och mina tankar & funderingar. Detta kommer därför på många sätt likna en dagbok. En dagbok där jag kommer att skriva om allt mellan himmel och jord!
 
En liten mer omfattande presentation av mig kommer framöver, men för tillfället tänker jag passa på att njuta de sista timmarna av helgen! =)
 
                                             
                                                                     Här har ni mig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0