Hej hopp!

Hallå! Idag är det onsdag, redan halvvägs in på veckan! :)
 
Idag är min näst längsta dag i skolan, går till 15.05. Men ska inte klaga, jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt schema!
Ska berätta lite kort för franskaklassen idag om en fransk musikgrupp. Tänkte ta lite på franska så önska mig lycka till för det lär behövas! ;)
Nästa år ska de som vill av de som läser franska steg 3 och 4 få göra ett utbyte med en fransk klass! Alltså, en fransk klass kommer hit till Sverige en vecka och man tar då emot en person som ska bo hos en. Sedan någon månad senare åker vi till Frankrike och får där bo hos personen man hade inneboende. Jättespännande eller hur! Jag tror att jag ska göra det, lär säkert ångra mig annars!
Det lite oroande är väl att bo hos en fransk familj hehe.. men det ska nog gå bra ;)
 
Nej nu måste jag rusa till bussen, ha en toppen dag! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0