Friluftsdag, Orientering!

Hej Hej!
Idag ska jag orientera hela förmiddagen då det är friluftsdag. Min klass startar 09.05 vilket betyder att jag kan ta en timmes senare buss :)
Lite nervös är jag inför idag då vi ska vara i en skog som är helt okänd för mig. Men jag har ett rätt bra lokalsinne och brukar kunna läsa kartor, så förhoppningsvis ska det nog gå bra! :) Jag befarar att det kommer att vara väldigt blött i skogen då det har regnat några dagar i streck. Så jag kommer inte försöka gena genom områden med mycket vatten! Jag tar det säkra före det osäkra. Det kommer kanske ta lite längre tid, men jag har ingen lust med att bli blöt och lerig!
 
Har äntligen bestämt mig angående glasögonen. Jag har inte kännt av huvudet något, så förhoppningsvis var det bara en tillfällighet igår :)
 
Nej nu ska jag tagga inför orientering och fixa det sista innan jag ska gå till bussen. Ska försöka vara i tid idag då jag precis har hunnit med den de senaste dagarna hehe. Det går bara en buss och den går endast en gång i timmen, så om jag missar den blir det inte kul! ;)
 
Ha en bra dag och var rädda om er! Håll tummarna för att det inte börjar regna när vi ska ut i skogen!
 
Hejsvejs!
 
                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0