Fredag!

Tjoho idag är det fredag, bara några timmar kvar och sedan är det helg!! =D Jag har inga stora planer för helgen för tillfället, vi får helt enkelt se vad den kommer att bjuda på! Jag börjar inte förren 09.30 idag, så jag kan ta en senare buss idag med. Så snart ska jag ut på en skön promenad! Jag älskar att vara ute och gå och jag tycker det är jätteskönt att hinna gå en promenad innan skolan! Jag tycker att man blir mycket klarare i huvudet och kan koncentrera sig mycket bättre.
 
Jag tror att skoldagen kommer bli suverän idag. Vi börjar med matte och engelska innan lunch och efter lunch har vi biologi. Det är veckans ända biologilektion så den är 2 timmar och en kvart lång... Både positivt och negativt med att ha ett så långt pass tycker jag. Jag tycker biologi är jättekul så hade gärna delat upp lektionen i två lektioner i veckan, men samtidigt hinner man göra mer och lite annorlunda saker på en så lång lektion. Idag ska vi t.ex. ta tåget till Helsingborg och gå till Dunkers för att titta på en utställning om miljöförstöringar! Jag tror att det kan vara riktigt intressant! Dock är den utomhus så om det är jättekasst väder kommer vi stanna och ha vanlig lektion i skolan, så hoppas hoppas hoppas att vädergudarna är på vår sida! :)
 
Nej nu ska jag ta min efterlängtade promenad! Hoppas alla får en kanonfin fredag!
 
Var rädda om er! =)
 
                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0