Söndagen den 6 okt

Hej alla underbara!
 
Söndagkväll, inte den bästa kvällen på veckan direkt men ändå ganska så bra tycker jag! Min helg har varit en bra sådan och att läxhögen har varit ganska så liten har bara gjort den bättre!
 
För ett tag sedan började jag skriva på min del av en bok som förhoppningsvis kommer ges ut! Det är en bok som kommer innehålla egna erfarenheter om sjukdomen anorexi. Detta är ett litet projekt som vår multifamilygrupp har påbörjat då vi alla kom överrens om att just en sådan bok hade vi alla velat ha när vi själva satt fast i träsket! Alla i gruppen som vill ska få skriva sin berättelse vilket betyder man även kommer kunna ta del av upplevelser och tankar från föräldrar och kanske syskon. Jag hoppas verkligen att vi så småningom kommer kunna sammanställa allt till en bok för jag tror att den skulle kunna hjälpa många därute!
 
Nu ska jag föröka mig på en joggingtur för första gången på två veckor! Sträckningen känns riktigt bra så vi får hålla tummarna! Pannlampan får åka på för det har ju redan blivit helt svart utanför fönstret! Usch vad det blir mörkt snabbt nu på kvällarna!
 
Ha det fint! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0