Överraskning....

Godkväll på er!
 
Idag har det varit en riktigt bra dag! Kortaste dagen i skolan och efter det stack jag iväg till gymmet. Min sträckning börjar kännas riktigt bra nu vilket gör mig så glad! Jag har inte vågat mig på något benpass eller löptur än, men snart kanske!
 
Nu ikväll har jag haft en riktig myskväll hemma hos Jessan! Hon fyller nämligen 17 år idag och jag bestämde mig för att överraska henne! Under hela dagen har jag låtsats som att jag totalt har glömt bort hennes födelsedag och på eftermiddagen avbokade jag vår träff då jag "glömt att jag var tvungen att stanna hemma och passa Matilda". Knappt en timme senare stod jag dock utanför hennes dörr med födelsedagspaket, glass och hyrfilm! Rätt förvånad och väldigt glad blev hon när hon öppnade dörren och fick se mig stå där sjungande för full hals! Så vi har kollat film, ätit glass, pratat och inte haft en tanke på tråkiga skolarbeten!
 
Nu ska jag hoppa i säng då ögonen envisas med att vara så fruktansvärt tunga!
Sov så gott allihopa! Puss och kram <3
 
 
 
Grattis Jessie! Jag hade inte glömt bort din dag! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0