Läxfri eftermiddag....

Hej där!
 
Efter uppsatsskrivande i två timmar tyckte jag att jag förtjänade en läxfri eftermiddag! Därför stegade jag med bestämde steg förbi läxböckerna när jag kom hem från promenaden med hunden och satte mig tillrätta i sängen och tittade på Gossip Girl istället! Man behöver verkligen en sådan dag ibland och det gäller att passa på när man ändå inte har läxor högt upp över öronen!
 
Nu har jag precis stoppat i mig en portion av mammas fantastiskt goda korvstroganoff och ska väldigt snart bege mig mot gymmet! Jag har lyckats övertala min syster att hänga med på ett 75min boxpass! Jag tror att det kommer bli riktigt skoj och att faktiskt få slå på sin syster känns aldrig fel haha!
 
Ha en fin kväll allihopa! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0