Längtan och måndagsrutiner...

Hej!

Vet ni vad jag insåg innan idag? Det är snart jul! Eller snart och snart, men ganska så snart i alla fall! Längtar inte ni också tills adventsljusstakarna ska fram, julmarknaderna sätter igång, jullåtarna börjar spelas på radio och det hederliga julbaket? Det gör jag i alla fall! Julen är utan tvekan den mysigaste årstiden! Men det är ändå några veckor tills dess så jag får kanske lugna mig lite! 

Nu är jag på väg in till stan och gymmet för att köra ett skivstångintervallpass. Det börjar bli lite av en måndagsrutin känner jag. Men det är verkligen så skönt att sticka dit efter att man suttit hemma ett tag med läxorna och sedan när man kommer hem strax innan tio direkt bädda ner sig i sängen! 

Ni får ha en bra kväll! Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0