En lång dag väntar...

Godmorgon!
 
Idag väntar en lååååång dag! Först skolan, sedan gymmet och efter det en teroilektion på bilskolan vilket betyder att jag inte kommer att vara hemma förrän ca tjugo i sju. Någon kommer att vara trött ikväll, undra vem?
 
En annan sak som inte heller är sådär väldigt kul är att jag och min klass ska ha ett tre timmars fysikprov på fredag och vår fysiklärare har nu varit sjuk i en vecka och det ser inte ut som att hon kommer bli frisk under de närmsta dagarna.
 
Nej nu ska jag sluta klaga! Det kunde ha varit värre! Vi har det faktiskt väldigt bra!
 
Hoppas att vi allihopa får en bra tisdag! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0