Dagens träning, check!


God förmiddag allihopa! 

Dagens träning är avklarad i form av ett skivstångintervallpass och nu ska jag fara hem och laga mig en god lunch! 

Under resten av dagen ska jag bland annat hinna med att göra dagens planering i fysik. Det ska skrivas ett ganska stort fysikprov nu till veckan och för att slippa känna stress och se till att jag repeterar allt som ska repeteras har jag skrivit min egna lilla planering! Det är aldrig något jag har gjort innan, men väl värt att pröva kände jag! 

Sedan ska jag även förbereda inför kvällen då vi ska få fin fint besök! 
Ha en bra dag! Puss och kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0