Bra inför framtiden...

Hejsvejs!

Idag har jag varit på ett möte och utökat mitt kontaktnät ytterligare! Gud vad man skapar värdefulla kontakter genom UF, vilket definitivt är bra inför framtiden. Jag har inhandlat årets två för julklappar och  köpt min allra första sub på subway! Jag har även gått på mitt första spinningpass! Kände att jag var tvungen att testa och det var faktist roligare än vad jag hade trott! Svetten rann, blodet pulserade i kroppen och musiken lyfte det hela avsevärt! Därefter fick mina armmuskler jobba lite innan jag tog mig en skön dusch! 

Nu är jag snart hemma och ska äta innan läxorna kallar! Ha en fin kväll! 
Puss och kram <3


Den här fina reflexen fick jag förresten när jag steg på bussen. Små saker som gör en lite extra glad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0