Torsdagen den 2 maj

 
Idag har jag gått och trott att det är måndag för att sedan intala mig själv att det faktiskt är torsdag för att minuten efter komma på mig själv med att tänka att det är måndag igen! En ledig dag mitt i veckan kan verkligen få en att bli aningen förvirrad! Att det dessutom visas Lets dance på tv:n ikväll gör inte precis saken bättre. Men nu är jag i alla fall helt säker på att det är torsdag idag vilket betyder att det är fredag imorgon, halleluja!
 
Idag har inte varit en dum dag alls faktiskt! Jag slutade tre timmar tidigare än vanligt vilket inte händer varje dag det inte och så har solen varit framme vilket alltid får mig på bättre humör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0