Time to do something about it....

 
Godmorgon!
 
Fredag idag, men inget BUP då jag nämligen ska ha nationellaprov i engelska nu på morgonen så BUP får vänta tills på måndag....
 
Min fredag tror jag kommer bli en bra sådan! Ikväll ska nämligen grillen tändas och så ska jag och en vän ha myskväll tillsammans! Det var riktigt länge sedan jag umgicks med henne och det ska bli riktigt kul att träffas och prata gamla minnen! Vi bor faktiskt bara några hus ifrån varandra, men då vi går i skolan åt olika håll så har vi nu under gymnasietiden knappt sett skymten av varandra. Men i onsdags när vi lyckades hamna på samma buss insåg jag att det var dags att göra något åt saken! Lyckligtvis tyckte hon detsamma!
 
Hoppas att ni får en fin dag allihopa! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0