Ta hand om det och njut av det....

Känslan när man tror att det är lördag och sedan inser att det faktiskt bara är torsdag och att man ska vara ledig tre hela dagar till är så otroligt underbar! Idag har jag haft en  härlig dag med min tvillingsyster! Jag lyckades imorse dra med henne till Väla där vi gick runt och hade det mysigt i några timmar. Vi båda kom hem med kassar i vardera hand och är mycket nöjda med våra köp! Senare tog vi en promenad med både hund och häst och fick även filmat lite till ett biologiarbete vi gör tillsammans. Idag har jag även med nöje tryckt i mig veckans andra mjukglass och ätit grillat med familjen med mormor & morfar som gäster! 
 
För tillfället mår jag hur bra som helst! Visst saknaden efter min dator är stor och näsan vill inte sluta rinna, men jag är omgiven av människor som jag älskar och som älskar mig tillbaka, det är äntligen vår på riktigt och för var dag som går får det där monstret allt mindre att säga till om! 
Livet är en gåva, något man ska ta hand om och njuta av! 
Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0