På bra humör...

 
Jag älskar fredagar, men den här slår definitivt alla andra fredagar! När jag traskar ut från skolans område denna eftermiddag kommer jag att vara helt klar med allt! Åh kan ni förstå det, verkligen inget skolarbete överhuvudtaget! Det är ju nästan som att sommarlovet börjar redan idag.
 
Jag ska inte åka in till BUP i Hbg för att träffa Katarina idag, utan hon kommer faktiskt till Ängelholm och jag ska vara där redan kvart över åtta. Jag hoppas självklart att den här veckan har varit en bra vecka, men oavsett så tror jag faktiskt att inget kan förstöra mitt goda humör för tillfället!
 
Ha en super duper fantastiskt grym fredag mina kära vänner! Puss och kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0