Knappt en månad kvar!!!!!

 
Godmorgon bloggen!
 
Vilket sommarväder vi hade igår, helt underbart om ni frågar mig! Det fick mig att gå runt och dagdrömma om vår kommande semester till härliga Kreta. Tänk att det snart bara är en månad tills vi flyger söderut, herregud vad tiden går fort!
 
Proven och inlämningarna går som på löpande band för tillfället. Igår hade jag muntliga i matte, vilket faktiskt kändes riktigt bra, och idag är det muntliga i engelska som gäller! Min eftermiddag/kväll kommer jag tillbringa hemma med min syster och trots att det är fredag kommer det bli en hel del plugg är jag rädd. Jag har nämligen en ganska fullbokad helg och med tre prov nästa vecka så får jag helt enkelt offra min fredagkväll. Men det kommer fler och snart är det sommarlov!! Bara drygt två veckor kvar för min del, åh vad jag längtar!!!
 
Nu bär det snart av mot Helsingborg och BUP, vi får hoppas att mina värden är med mig idag.
Ha en hejdundrans bra dag allesammans. Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0