I have survived....

 
Äntligen fredag och jag har överlevt denna tuffa skolvecka! Nästa vecka är inte dock ingen barnlek den heller, men det är i alla fall inga fler nationellaprov som ska göras och skönt är väll det! Idag slutar jag redan vid tolv då jag är klar med min biologi! Känns inte så tokigt alls faktiskt och min eftermiddag ska jag därför spendera med en härlig tjej i Helsingborg. Till Helsingborg ska jag alltså två gånger denna dag då vi om några minuter sätter oss i bilen och kör iväg mot BUP. Hoppas, hoppas, hoppas att vågen och värdena är med mig! Det spelar ingen roll att jag vet att jag har kämpat på bra, jag kommer nog ändå alltid vara lika nervös inför dessa kontroller!
 
Ha en superfin dag allesammans! Puss och kram<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0