Glasyren på kakan...

 
 
Godmorgon, eller kanske god förmiddag?
 
Jag sitter i soffan och har kollat Vampire Diaries hela morgonen. Jag har nu kommit fram till att den serien faktiskt är aningen bättre än Pretty Little liars. Man blir lite smått beroende om ni förstår vad jag menar?
Jag hade en super mysig kväll med mina två vänner igår! Ärligt talat så övervägde jag först att stanna hemma och kolla VP hela kvällen, men lyckligtvis kom jag på bättre tankar! Jag tänker inte låta det gå så långt att jag väljer serietittande framför mina vänner, även om serien är fruktansvärt bra! ;) Vi spelade i alla fall Monopol nästan hela kvällen och jag insåg att jag faktiskt aldrig har spelat klart det spelet. Har aldrig haft tålamodet förut antar jag. Men igår gjorde vi det och det var hur kul som helst! Vi byggde hus och hotell och ruinerade varandra så det stod härliga till! Sen att det var jag som vann var helt klart glasyren på kakan! Haha, förstår ni? "Glasyren på kakan?" Precis som "pricken över i:et" glasyren är ju liksom det bästa eller hur? Kände mig lite smart där ett tag haha!
 
Okej nu ska jag ta mig upp ur soffan och få något vesentligt gjort! Ikväll blir det fest vilket faktiskt ska bli himla kul då det var ett tag sedan sist. Att jag ska upp klockan halv sju imorgon låter dock inte lika lockande, men det ska inte få förstöra min kväll!
 
Ha en fin dag allihopa! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0