En lidande blogg....

Hej på er!
 
Jag lever fortfarande men har väldigt mycket att göra för tillfället vilket gör att bloggen blir lidande. Att jag dessutom inte har sett skymten av min dator gör inte saken bättre. Men jag kan väl inte påstå att det händer så väldigt spännande saker i mitt liv för tillfället, det är tre veckor kvar i skolan och det märks vill jag lova! Hela helgen har jag och min syster slitit med ett biologiarbete som ska vara klart imorgon och idag fick Linnea reda på att det inte ska presenteras så som vi har planerat det. Suck... det blir till att sitta hela kvällen och fixa med det alltså. 
 
Men i lördags var jag som sagt på födelsedagsfest vilket var rätt länge sedan sist och det var riktigt kul så länge det varade! Vid ett var alla nämligen tvungen att dra hem då några idioter inte riktigt kunde uppföra sig. Olyckligtsvis körde polisen förbi precis då och kvällen slutade lite tidigare än planerat. Men det var väldigt trevligt tills dess! Redan klockan sju befann jag mig i lokalen för att festa på tårta och fira de två tjejer som hade fyllt år! 
 
Nej nu måste ska jag återgå till mitt biologiskrivande! Därefter väntar matteräknande och ett franskaarbete. Skrev jag att jag längtar till sommarlovet? 
 
Ni får ha det riktigt bra och jag hoppas att vi alla får en bra vecka! Puss och kram <3
 
De goda och väldigt fina tårtorna som vi mumsade på i lördags!
 
En av födelsedagsgrisarna med hennes nya fina kopp hehe ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0