Ebbas fik...

Då var det över till slut. Nu har jag elva härliga veckor framför mig! Elva veckor utan några mattetal som ska räknas, inlämningar som ska skrivas eller prov som ska pluggas till. När jag glatt vandrade iväg från skolan, med min väska tom på skolböcker, kände jag att detta skulle firas och därför drog jag med mig min syster in till Helsingborg där vi fikade och kollade i lite affärer. Vi satte oss på det väldigt mysiga Ebbas fik vilket jag starkt kan rekommendera! Jag tror att det tog ungefär 10min för mig och Linnea att bestämma oss för vad vi skulle ha och då skojar jag inte! Där fanns allt möjligt och allt såg sådär riktigt smarrigt ut. Till slut lyckades vi ändå bestämma oss och vi tyckte båda två att våra kakor levde upp till förväntningarna. Efter det blev Linnea en klänning rikare då jag fick syn på en som jag tvingade henne att prova. Självklart satt den som en smäck och Linnea var bara tvungen att köpa den. Nu ska jag fortsätta att njuta resten av kvällen! Ha det fint!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0