Dags att låta hjärnan slappa lite....

 
Hej på er! Detta är första kvällen på en hel vecka som jag inte sitter med skolarbete eller plugg upp över öronen! Visst har jag saker som ännu inte är klara, men ikväll behöver jag bara få ligga i sängen med datorn och låta min stackars hjärna få slappna av!
 
Idag har jag som sagt besökt Helsingborgs stad två gånger. Kollen och det lilla samtalet på BUP gick bra! Tro det eller ej, men det var faktiskt en stor skillnad på mina värden idag jämfört med förra gången! Och jag tror faktiskt inte att jag har någon förkylning i kroppen, jag känner mig i alla fall frisk som en nötkärna! Vikten var bara upp 2hg dock. Det känns ändå helt okej då värdena förbättrats, men jag hade väl hoppats på att hamna lite närmre mitt delmål på 50kg.
 
 
På eftermiddagen var det alltså dags för besök två då jag mötte upp den fina flickan från Lund på bilden ovan för lite fikamys. Vi hamnade på Café Mezo där vi tog oss varsin paj med vaniljsås. Vi kom fram till att det var en evighet sedan någon av oss köpte en kaka att fika på. Men idag utmanade vi oss själva och satt där i solen och njöt av varenda tugga!
 
Nu ska jag fortsätta min fredagkväll i min sköna säng! Puss och kram <3
 


Kommentarer
Hon där på bilden längst upp

Tack för idag! Mår alltid så bra av att träffa dig finis! <3

Svar: Tack själv!! <3
SannaCeciliaNyberg

2013-05-25 @ 01:34:14
URL: http://thisway.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0