Amazing day....

Hej hopp!
 
Idag har varit den bästa dagen på länge! En urhärlig dag med andra ord! Vad har gjort den så fantastisk då? Jo underbart väder och underbart sällskap! Mitt humör har verkligen varit på tipp topp sedan jag vaknade!  
 
Dagen har som sagt tillbringats i den fina staden Lund med tre av tjejerna från multifamily och vi kunde inte ha bett om finare väder! Vi gick runt bland de mysiga husen och sög in solens strålar, parkerade oss på en uteservering där vi fyllde på med energi och pratade, pratade och pratade! Jag har sagt det innan men säger det igen, det är så himla lätt att prata med de tjejerna. Jag vet inte hur länge vi satt på den där uteserveringen, men tiden bara flög iväg i en väldig fart och vi hade hur trevligt som helst! Det är inte många gånger jag har träffat dessa tjejer, men de är redan en viktig del av mitt liv! Jag är så otroligt tacksam över att ha fått träffa dem! Vi är alla olika men ändå så lika! Inget känns konstigt att säga i deras närhet, allt bara flyter på helt naturligt och det är något jag verkligen uppskattar! Vi skiljdes åt med glada miner och lovade varandra att det inte ska dröja länge tills nästa gång vi träffas, jag längtar redan! När jag väntade på min buss i Ängelholm tog jag och köpte en glass, satte mig i solen, tänkte tillbaka på dagen och njöt i fulla drag! Helt underbart! Jag hoppas verkligen att denna värmen är här för att stanna! 
 
Jag hoppas att ni alla mår bra och att ni också har haft en ljuvlig inledning på majmånad!
Puss och kram<3
 
Bilder från min härliga dag!
 
Krämig och riktigt god pasta! 
 
Sommarkänslor om något! 
 
Tack för en toppen dag tjejer! 
 
 
 


Kommentarer
Någon du sett på stan

Håller med dig! Att prata känns så naturligt och vi har verkligen kommit varandra nära allihopa. Trivs så väldigt bra med alla, och vi är ändå väldigt lika vad det gäller mycket! Tack för dagen finis!

2013-05-01 @ 19:15:15
URL: http://thisway.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0