Solsken

 
 
 
Hejsan bloggen!
 
Det är lördag, solen skiner, frukosten ligger i magen och myskläderna är på, det låter inte så tokigt va?
Den här helgen har varit så efterlängtad då förra helgen knappt kändes som någon helg då jag var i skolan både lördag och söndag! Veckan som gått har dessutom varit ganska så intensiv med repetitioner och föreställningar så att nu ha tid att ta det lugnt och ta hand om sig själv låter inte så dumt det inte!
Jag har än så länge inga direkta planer för min dag utan tänker ta den som den kommer helt enkelt! Lite franska plugg måste dock klämmas in någonstans hm.... Jag måste erkänna att jag längtar tills tvåan då jag har valt att inte läsa franska något mer. Det är lite synd för innan tyckte jag att det var ganska så roligt med franska, men nu på gymnasiet så har den glädjen försvunnit helt. Jaja, det är bara att bita ihop!
 
Jag måste rekommendera en film jag såg på igår, nämligen filmen Life of Pi. Det var verkligen en jättefin film som är väl värd att se! Den visade det starka band av vänskap och förtroende som kan uppstå mellan två individer och framför allt tryckte den på att man aldrig ska ge upp! Förlorar man hoppet har man i vissa lägen inte längre något kvar att kämpa för och då går det utför. Så förlora aldrig hoppet gott folk!
 
Nu hoppas jag att alla får en kanon fin dag! Ta hand om er!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0