Positiv energi!

Hej på er!
 
Då var det plötsligt måndag igen, och jag sitter här och känner mig trotts det faktiskt full av positiv energi! Kanske är det för att jag sov riktigt gott inatt och därför är sådär skönt utvilad, eller så är det för att solen tittar fram, dock värmer den inte särskilt mycket för tillfället men men... eller så är det helt enkelt för att det är sista veckan innan påsklovet! Med ett, enligt meterologerna, kommande snöoväder och ett tre timmar långt matteprov på fredag så kan jag inte påstå att det verkar vara en av de bästa veckorna som väntar, men då en hel veckas ledighet väntar nästa vecka så känns det, just nu i alla fall, inte lika hemskt! =)
 
Har ni några planer inför lovet? Själv har jag lite tankar, men än inget bestämt. Jag tycker inte att man ska planera in allt för mycket i sitt liv då jag tycker att leva i nuet och ta saker lite som det kommer är att föredra, men samtidigt är det bra att ha framförhållning ibland och för att hinna med allt jag vill hinna med nästa vecka kan det nog ändå vara bra att spika in några saker på schemat!
 
Nu ska jag sparka igång den här veckan på riktigt och rusa till bussen! Hoppas att ni får en riktigt bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0