Måndag och ännu mer genrep!

 
 
Hej hej!
 
Måndag igen och ännu mer genrep som gäller! Det blir Othello för hela slanten idag då jag inte ska ha några vanliga lektioner överhuvudtaget. Idag ska även hantverksprogrammet (frisörerna) få fixa oss med hår och sminkning. Det ska bli spännande att se hur resultatet blir! Jag ska ju dock spela man så någon fin håruppsättning blir det tyvärr inte för min del.
 
Jag trivs faktiskt riktigt bra där uppe på scenen! Det är riktigt roligt att skådespela, att leva sig in i rollen som en helt annan person. Det är inte helt lätt alla gånger, speciellt inte då jag spelar man. Jag ska då helst inte låta för kvinnligt, röra mig för kvinnligt och inte heller se för kvinnlig ut och då jag ju är tjej så är det en liten utmaning. Men det är en rolig sådan!
 
Nu måste jag rusa till bussen, ha en bra dag!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0