Imse vimse spindel

Hejsvejs!
 
Nu har jag fått nog och tänker slå igen matteboken för ikväll! Min dag har varit som de flesta andra onsdagar, jag har alltså befunnit mig i skolan fram till fyra och därefter inte orkat göra något annat än att vara hemma hela kvällen lång! Höjdpunkten på hela dagen var när min syster nyss skrikande kom inspringande på mitt rum då imse vimse spindel var på besök! Okej det var faktiskt inte någon liten spindel som satt på väggen bredvid hennes säng så jag kan väl förstå hennes reaktion, men det gjorde det ändå inte mindre roligt haha ;)
 
Nu ska jag snart göra kudden sällskap då en lång torsdag väntar imorgon, sov så gott! =)
 
Här har vi lilla Imse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0