Härliga minnen

 
Hej hörni!
 
Då var det skärtorsdag idag. När jag var liten tyckte jag att detta var den bästa dagen under hela påsken! Ja jag tror faktiskt att den till och med slog påskaftonen då man sprang och letade påskägg i trädgården!
Skärtorsdagen är ju påskkärringarnas dag och att gå påskkärring tyckte jag var hur roligt som helst! Först träffades vi ett gäng och gjorde en hel hög med påskkort och tränade på påsksånger och därefter klädde vi ut oss och gick runt i byn och sjöng och fyllde korgarna med godis! Tyvärr så har jag väl blivit lite för gammal för det nu och får istället vara den som glädjer de små påskkärringarna innan de flyger iväg till blåkulla! ;)
 
Min torsdag är fullproppad med en massa trevligheter! Först och främst ska jag iväg och träffa en fin vän på stan och... oj vad klockan är mycket! Nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre utan måste ta och sätta fart!
 
Ha en bra dag allihopa! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0